Tuesday, November 30, 2010

Brutalsolo dari kaca mata ayah dan ibu

Ayah ( prof dr)  kata ayah
  • Brutalsolo muda lagi, sekitar akhir20 atau awal30
  • tidak lah hensam sangat,tetapi kemas dan bergaya
  • rasanya  terpelajar
  • tidak tinggi dan tidak rendah
  • hormat orang lebih tua
Ibu ( pengarah di sebuah jabatan kerajaan ) kata ibu
  • gaya pakaian brutalsolo menarik
  • tak hensam tapi nampak comel
  • tutur kata  menarik dan kadang kala lucu
  • seorang yang kritis
  • bijak 
 masa makan disini  , brutalsolo hanya bawa kawannya Didi dan Dara Kutsumi




itu saja yang ayah dan ibu beritahu lain kena tanya brutalsolo sendiri
   bila brutalsolo nak datang blog cenpaka, sombongnya dia

20 comments:

KhairulMarhaen said...

brutalsolo akan datang jugak satu hari nanti kat blog awk...sabar je laa

Cik Gallus Gallus said...

blh tau ape yg specialnye brutalsolo ni

Semarak Api said...

brutalsolo x perasan kot cempaka. nti cempaka komen entry die, msukkn skali link blog cempaka.msti die klik.

kwn2 pompuan brutalsolo mcm2 bgsa ade.hbt tol.hehe..

Abd Razak said...

Menarik ceritanya...

ikan emas said...

awak ni betul-betul buat kiter jelessss..

sampaikan salam kat brutal tu ya

ahsfantasy24 said...

ehehhee..
bgus la knal gtu,
owg lom de ksmpatan nk jmpe BS..
^^,

puteri said...

mngkin brutalsolo dah dtg..
cuma tak tgglkan jejak?

hamzah ian said...

siapa brutal solo?

noor said...

nak tanya gak siap yer brutalsolo

CGG said...

oo suke brutal solo ye:0

beautiful_rose said...

amboi2....brutalsola nieh ramai peminat rupanye... =p

gedek! said...

Oooo... Your ayah dan ibu, dua-dua pakai spek, eh? (kaca mata)

KhairulMarhaen said...

x sangka brutalsolo ramai peminat pompuan...hehe

DDrfauziah said...

Aslmkm.
:) Anak bertuah tu!
Agaknya dia terpening jer sikit bila nampak Cempaka.

bayu timur said...

ermm...suatu hari nnt dierkn ketahui jua nukilan awk yg smart nie...

Frodo Baggins said...

wah .... brutalsolo bakal menantu mak ayah ke? keh3x

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
apa yang hendak di comment yek

sue. said...

c0mel je...

Myaby said...

elelelelelel

cute oh kamu!

kakchik@ella said...

Saya peminat brutalsolo
Saya follower blog dia
Saya suka gaya tulisan dia

Hehe ..