Wednesday, March 16, 2011

Geram dengan brutalsolo

  • Sejak dari umur 14 sampai 20,Cempaka yang menolak atau menerima bila orang nak berkenalan.
  • masa di sekolah menengah .Ada yang minta jadi adik angkat,akak angkat ingin bercople.
  • Hadiah ,bunga cad dan sms biasa Cempaka terima ,dari orang yang cempaka kenal dan tidak
  •  
  • Baru baru ini Cempaka ,sms dan mail brutalsolo .berbelas sms dan beberapa mail
  • sekali saja dia balas sms ...senang saja dia sms...tidak mau berkenalan dan berjumpa
  • alasannya mudah katanya " dia lelaki yang gatal, tidak manis berjumpa dan berkenalan 
  •  Cempaka borak pada ayah ..ayah ketawa saja



setebal mana kulit muka cempaka 
sudah tidak berani mengaku cantik

21 comments:

whitecappuccino said...

oh..kali ni brutalsolo yg menolak ya..:)

Pena Marhaen said...

rugi betul brutalsolo menolak..hehe

cemomoi said...

kontrol macho bebbb

kulupSakah said...

kesian anakandaku

Cik Ina minat Do do Cheng said...

salam kenal cempaka ungu.

ahsfantasy24 said...

lame xjnguk cmpaka cni..
huhuhu jenguk balik..!
hehhee :)

Nerzhul said...

baru tahu rasa ditolak ye..hehee.

Sutera_suci said...

Haha

Opss, tergelak besau..sorry cempaka


Ce kabo, nape beria beno nak berkenalan dengan brutalsolo?

puteri said...

bro segan tu..
chill lah cempaka..
hehe

gadisBunga said...

brutal solo tu bukan manusia.... takut tak? kihkihkih~

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
betul gua gatal

Semarak Api said...

hahaha..
brutalsolo tkut nti kalo cempaka jmpa die, mst pnjg bjela entry cempaka describe psl die..

eh kalo dpt jmpa kn cempaka snap snyp2 gmbo die.kang publish kt blog.misteri sgt.haha

gedek! said...

kalau dia nak jumpa...

tak brutal, la...

YanaMIB said...

ecehh jual mahal kunun..haha..ada rezeki jmpa la tu =)

Mainur Hasnah said...

hahhahah... kelakar je baca.. kental hati ye ngorat je

Cik Bidadari said...

hehehehehe... jangan-jangan... dia...? heeeeeeeeeee

lisa said...

ewah jual mahal nampak lelaki tu :D
Hi cempaka :)

JuanYuan said...

hai cempaka :)

erleena said...

wahhh xsgkee

miss bomb....bombastic! said...

hi kak cempaka....

kakchik@ella said...

brutalsolo vs cempaka = kelakar. hihi