Tuesday, July 26, 2011

Selain cantik apa yang dicari oleh lelaki?

1) sejak dapat berkenalan dengan  Nina kelly ,sudah dua kali cempaka keluar makan .

2) Berborak dan bercerita Dengan Nina kelly  tidak membosankan langsung .cempaka macam baru mendapat saudara yang lebih tua bila Nina kelly memanggil cempaka adik.

3) Bila Cempaka bertanya tentang brutalsolo kepada Nina kelly .hanya senyuman yang cempaka dapat

4) Cempaka ada copy gambar di blog brutalsolo dan tunjuk pada Nina Kelly .Baru cempaka tahu rupanya gambar suriana ..

5) Nina kelly cantik dan Suriana pun cantik ,masih belum menjadi pilihan brutalsolo

6) Dibandingkan dengan Suriana dan Nina kelly siapalah Cempaka.

7) Cempaka bukan mahu apa-apa cuma mahu berkawan dengan brutalsolo itu pun tidak kesampaian.

8)  kepada yang hendak melihat foto suriana di sini ( http://brutalsolo.blogspot.com/2011/07/pembantu-peribadi-dan-cuapan-terima.html )

13 comments:

hafiz said...

Apa laki nak apa yang laki takde
Follow you...

DDrfauziah said...

Aslmkm.
Cantik paras rupa saja tidak gerentikan rumahtangga bahagia. Kan?
Hmmm, brutalsolo tak nak kawan? Takkan gitu!
Mungkin brutalsolo aka Helmy ada sebab tertentu. Cuba tanya dengannya.

Cik Ina Do do Cheng said...

misterilah pertanyaan cempaka tu. setakat berkawan ngan Brutal solo kenapa plak cempaka kata kesampaian?

al-lavendari said...

jangan merendah diri .. awak lagi cantik.

dan setiap kejadian atau ciptaan Allah semuanya sempurna.

sahromnasrudin said...

setiap org dilahirkan untuk cantik..

alien said...

yakin dengan diri~
itu penting

puteri said...

setiap orang berbeza
malah kecantikan juga mempunyai definisi/jawapan yang bukan objektif.

ramai cakap Siti Nurhaliza cantik
tapi jangan terlepas pandang, ada yang cakap biasa2 saja..

bujal X said...

cempaka sudah ada boifren?

*wink *wink~

ahsfantasy24 said...

cantik luaran xd guna jugak..
biar cantik luar dalam..

cantiktu sbjektif cmpaka:)


Jom Lawat Teratak Buruk Saya:
1. Malaysia nak guna duit syiling baru ala-ala euro coin!
2. Mungkin ada masa nanti blogger akan kejar draft.blogger!
3. Geng pencinta yang tak mampu lupa kekasih lama!

gadisBunga said...

haha bujal....

cempaka itu sebenarnya bunga yang wangi tahu. :)

senyumSOYA said...

masing2 istimewa..heheh
saya lagi stahun.. insyaalah.. tahun depan grad..^^!

Cikli said...

dah rezeki brutalsolo nampaknya

cemomoi said...

apa guna berkain batik
jika tidak dengan sujinya
apa guna beristeri cantik
jika tidak dengan budinya